+380 50 680 9232, +380 99 130 4200 office@eco-stream.kiev.ua

Порядок подання та розгляду апеляцій

Апеляція – звернення замовника чи відповідальної сторони до верифікатора з проханням переглянути вже прийняте рішення щодо валідації/верифікації.

Етап 1. Отримання та реєстрація

Подана апеляція та інші матеріали, що надійшли з нею, реєструються у Ф(в) 35 та передаються генеральному директору верифікатора на розгляд.

В апеляції мають бути зазначені:

  1. найменування апелянта, який її подає, його юридична і поштова адреси;
  2. висновок, дії або бездіяльність, які оскаржуються;
  3. в апеляції має бути чітко з обґрунтуванням викладено суть справи та в чому полягає порушення з боку верифікатора та підстави, за яких висновок верифікатора, дії або бездіяльності з боку верифікатора вважаються необґрунтованими, з посиланням на законодавчі, нормативно-правові акти, інші документи;
  4. до апеляції повинні додаватись усі необхідні документи й матеріали, які підтверджують і пояснюють факти, що містяться в апеляції;
  5. контактна інформація представника апелянта (ПІБ, посада, телефон, електронна адреса), що бере участь у справі.

Етап 2. Інформування апелянта

Верифікатор готує та надсилає лист апелянту щодо отримання апеляції.

Етап 3. Попередній аналіз

Генеральний директор проводить розгляд апеляції та готує рішення щодо створення апеляційної Комісії, призначення Голови Комісії та секретаря з урахуванням аналізу потенційного конфлікту інтересів щодо неупередженості та конфіденційності членів Комісії з конфліктною стороною. У разі наявності конфлікту інтересів член Комісії до розгляду апеляції не залучається та не має доступу до матеріалів справи.

Етап 4. Попередній розгляд апеляції

Голова Комісії доручає членам Комісії попередньо розглянути й опрацювати апеляцію з метою підготовки до засідання та призначає дату засідання Комісії.

Етап 5. Прийняття рішення

Комісія розглядає апеляцію у місячний термін від дня її надходження відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Головує на засіданні Голова Комісії.

На розгляд апеляції можуть запрошуватись представники сторін. Вони можуть давати усні та письмові пояснення, ставити питання, наводити свої доводи та міркування з усіх питань, що стосуються апеляції, робити заяви, коментувати факти, що викладені в наданих документах і матеріалах. У разі неприбуття представників сторін, Комісія має право розглядати апеляцію без їх участі.

Секретар не має права голосу, але веде Протокол засідання Комісії, який має чітко і стисло описувати суть апеляції, зміст усіх запитань, відповідей і виступів. Протокол засідання Комісії підписуються її Головою та секретарем.
За результатами обговорення та розгляду апеляції Комісією виноситься рішення (Ф(в) 36), яке приймається на закритому засіданні більшістю голосів. Секретар не має права голосу на засіданні Комісії.

Якщо Комісія визнає рішення, дії чи бездіяльність верифікатора неправомірними, то вона приймає рішення про обґрунтованість апеляції та рекомендує верифікатору усунути допущене порушення та скасувати висновок верифікатора.

Якщо Комісія визнає рішення, дії чи бездіяльність верифікатора правомірними, то вона приймає рішення про відмову у задоволенні апеляції.

Рішення Комісії повинні бути підписані Головою Комісії та всіма її членами, що проголосували за нього.

Етап 6. Інформування верифікатора

Рішення Комісії надається генеральному директору верифікатора для визначення коригувальних та запобіжних дій, встановлення термінів та відповідальних осіб.

Етап 7. Інформування апелянта

Рішення Комісії надсилається апелянту з супровідним листом протягом 30 календарних днів з моменту отримання та реєстрації апеляції.

При незгоді з рішенням апеляційної Комісії верифікатора заявник має право звернутися до суду, згідно з чинним законодавством України.

Етап 8. Коригувальні та запобіжні дії

Рішенням генерального директора впроваджуються коригувальні та запобіжні дії згідно Рішення Комісії. Відповідальна особа готує звіт за результатами виконання призначених дій.

Етап 9. Інформування апелянта

Про результати проведення коригувальних та запобіжних дій апелянту повідомляється офіційним листом.

Схема процесу отримання, підтвердження та розгляду апеляції